Veel gestelde vragen

Kan ik ook zonder account bestellen?
Afrekenen zonder account: Als u kiest voor "Afrekenen zonder account" worden uw gegevens niet in onze database opgeslagen, u kunt niet uw order status online volgen en bij een volgende bestelling moet u opnieuw al uw gegevens invullen.
Wat zijn de kosten van het 0900 nummer?
De kosten bedragen 0,13 per minuut. Dit is exclusief eventuele mobiele kosten van uw telefoonaanbieder.
Wat zijn de openingstijden van de garages?
Voor de actuele openingstijden van onze garages kunt u kijken op de website www.parkking.nl
Wat zijn de kortparkeertarieven van de garages?
Voor de actuele kortparkeertarieven kunt u terecht op onze website www.parkking.nl.
Is het ook mogelijk om bij andere garages een parkeerplaats te reserveren?
Op dit moment is dit nog niet mogelijk. Wij werken hieraan. Momenteel kunt u alleen plaatsen reserveren bij: The Bank Rembrandtplein Amsterdam; Mauritskade Den Haag; Waterlooplein Amsterdam.
Op welke wijze wordt ik herkend bij de ingang van de garage?
Bij uw reservering heeft u uw kenteken ingevoerd. Met dit kenteken krijgt u toegang tot de garage. Dit geldt alleen voor The Bank Rembrandtplein en Mauritskade Den Haag. Print voor de zekerheid altijd uw bevestiging uit en neem deze mee.
Wat moet ik doen als mijn kenteken niet wordt herkend bij het inrijden?
Wat moet ik doen als mijn kenteken niet wordt herkend bij het inrijden? Het kan altijd voorkomen dat een kenteken niet goed wordt gelezen. Indien u de garage niet kunt inrijden met kentekenherkenning drukt u op de intercom bij de inritzuil. U wordt dan doorverbonden naar onze klantenservice die u 24 uur per dag ondersteuning kan bieden. Bij parkeergarage Waterlooplein werkt kentekenherkenning niet. U dient hier in- en uit te rijden met de ontvangen kaarten van uw reservering(en).
Wat moet ik doen als ik met mijn kenteken niet kan uitrijden uit de garage?
Het kan voorkomen dat een kenteken niet goed wordt gelezen. Indien dit het geval is kunt u zich melden via de intercomknop op de uitrijzuil. U krijgt dan contact met onze klantenservice 24 uur per dag die u verder zullen helpen.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn aangevraagde abonnement ontvang?
Na ontvangst duurt het minimaal 3 werkdagen.
Waar kan ik de stallingsvoorwaarden van een abonnement opvragen?
De stallingsvoorwaarden van een abonnement kunt u inzien en downloaden op onze website www.parkking.nl.
Waar kan ik de algemene voorwaarden voor kortparkeerders zien en opvragen?
De stallingsvoorwaarden van een kortparkeerder kunt u inzien en downloaden op onze website www.parkking.nl.
Wat moet ik doen als ik een andere auto heb gekocht en gereserveerd met kenteken van oude auto?
Voor de locatie Waterlooplein maakt dit niets uit omdat u in-uitrijd met een parkeerkaart.Voor de locaties The Bank Rembrandtplein en Mauritskade kunt U bellen om uw nieuwe kenteken door te geven met telefoonnummer 0900-2357275 optie 2.
Wat is de afstand van de parkeergarage Waterlooplein naar Carre?
De loopafstand is ongeveer 800 meter. U bent binnen 5 a 10 minuten bij Carre vanuit de parkeergarage Waterlooplein.
Wat is de loopafstand vanuit parkeergarage Waterlooplein naar Muziektheater?
De loopafstand is ongeveer 400 meter. U bent binnen 5 minuten bij het Muziektheater.
Wat is de loopafstand van parkeergarage The Bank naar De Kleine Komedie?
U bent 5 minuten verwijdert van De Kleine Komedie als u parkeert in parkeergarage The Bank.
Waarom werkt reserveren met kentekenherkenning nog niet in Waterlooplein?
Deze locatie heeft nieuwe software. Deze werkt nog niet feilloos. Achter de schermen wordt hier hard aan gewerkt door softwareontwikkelaars. Als dit gereed is zullen wij de locatie ook middels kentekenherkenning aansluiten op deze webshop.
Hoe kan ik uitrijkaarten bestellen voor een evenement?
U kunt uitrijkaarten bestellen via Office@parkking.nl.
Wat moet ik doen als ik de reservering wil annuleren?
In dit geval belt u met het hoofdkantoor van ParkKing 0900-2357275 optie 2
Heb ik het recht hebben om artikel(en) te retourneren?
Ja.U heeft als consument het recht hebben om artikel(en) te retourneren of een reservering ongedaan te maken.
Volgende
© 2013 Parkking - My Webshop